Nelly och mycket annat

Sista tiden har det inte blivit några ponier istället har jag köpt en ny bikini från Nelly, nämligen den här nedan, lagom till pony festen :) sen har det blivit lite smink som lipgloss, puder, en rosa och ett gul nagellack som kan bli ursnygga om man får lite färg på sig, rougeborste och två stycken olika färger rouge från Clinique. Just nu pysslar jag i trädgården och senare ska jag hinna med att träna Paris inför tävlingen på 4H imorgon, hinner jag så slänger jag upp en bild annars kommer det definitivt en rapport från tävlingen. Nu när det härliga vädret äntligen är här igen (för vi har haft mkt regn i vår stadsdel de senaste två veckorna kan jag säga) så ska jag börja måla kaninburarna samt andra smågrejer samt få ordning på poolen för att äntligen kunna bada för första gången i år -bättre sent än aldrig! :D

See you soon

Puss!


Selma Bikini Set SEK 298, Drylake - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Mickan

Ojoj, nu måste jag oxå ha nått snyggt. Har använt korset idag :) hoppas på att jag ska svettas bort magen. Men det kanske finns nått snyggt för mig me där? Har betalat dig idag :D Kram

2011-06-27 @ 17:47:31
Postat av: Night Flies

haha tackar Mickan! :D Bekymra dig inte för lilla magen men oja det finns säkert hundratals bikini modeller på nelly och billigt är det också. De har många bra med bättre stöd för bysten som jag också tänkte köpa faktiskt -gå in och kolla på www.nelly.se

:)

2011-06-27 @ 19:19:11
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Karolin

Jag har ponnysar från min barndom (80-talet) och köper ibland på mig fler från den tiden. Tyvärr har jag dem inte framme nu då jag bor så litet. Kanske kommer de fram igen så småningom :)

2011-06-27 @ 19:22:22
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0