Juni 16, 2011

Nu har jag fått två avier för att hämta ut paket -yay va spännande! Den ena vet jag vad det är, det är Baby Applejack MIB men den andra har jag faktiskt inte en susning om vad det kan vara då jag väntar på ett antal paket och känner inte igen namnet från någon säljare hmmm. Tror dock inte att jag kommer att hinna att hämta ut dem idag eftersom att jag fortfarande är bunden till trädgårdsarbetet tillsvidare och det är fortfarand en hel del jobb kvar phu! På lördag ska min systers son döpas och jag ska naturligtvis komma till dopet men undrar vad man ska ha på sig? Det ska i vilket fall som helst bli jätte kul! :D


 


Kommentarer
Postat av: mammabea

SV: För typ 20 år sen var det ett par som blev mördade i ngn lägenhet i vår trappuppgång. De hittades ute i skogen, misstänkt hedersmord osv..

2011-06-16 @ 15:52:38
URL: http://www.mammabea.se
Postat av: mymlplife - Jenny

Kul med Baby Applejack MIB, grattis till henne :D Såg henne på tradera och var grymt sugen att buda men hade lite andra ponies som jag lära prioritera ^^

2011-06-17 @ 12:39:11
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0