Juni 29, 2011

Sista tiden har det blivit en del massiva texter i bloggen vilket några kan tycka är tråkigt men de flesta som läser min blogg är samlare och förväntar sig massor av info och gärna info som de inte redan känner till därmed blir det massa info för jag vill ge nybörjare och nyfikna traditionell information samtidigt som jag måste lägga in lite extra material åt mer erfarna samlare.
Det kommer nog att bli lite mindre bloggande nu framöver i juli men kommer nog inte att kunna hålla mig borta helt ;) På lördag ska jag och Charlotta på String Theory konferensen och jag har inte lyckats få biljett till Musikens Hus utan får sitta via videolänk kul? NEJ! Jag byter bort typ vilken pony som helst mot en biljett!!! Nu är det sagt...well utom barndoms ponier då. Och så är det Wimbledon såklart yay!
Jag har fått proffs hjälp med foten nu, massage och liniment har gjort susen så svullnaden har gått ner helt :) men det gör fortfarande ganska ont men det är nog snart bra -Jag har inte tid att gå i bandage när det är 28° grader varmt ute för det är en sak som är klar.
Jag skulle ju bada!
Glöm inte att kommentera att ni lagt till mig på bloglovin så att jag kan lägga till er med :)

PUSS!



Jag vill iväg på semester nu!!!


Kommentarer
Postat av: Madeliene♥

jag följer dig nu! :)

2011-06-29 @ 20:27:40
URL: http://maadeliiene.blogg.se/
Postat av: Madeliene♥

Vsg & tack! :)

2011-06-29 @ 20:33:11
URL: http://maadeliiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0