Aragons accessoarer

Jag har trimmat Aragon i etapper under ett par dagar. Ja, ni läste rätt! Han hade kopiöst mycket päls och hade inte blivit ordentligt trimmad sen han var valp! Han såg mer ut som en blandis av Papillon istället för en Norwich. Iag gjorde det i West Highland White terrier stuk vilket fungerade utmärkt då raserna är väldigt lika varandra.
Jag kommer att lägga upp bilder på hur det blev när jag har badat honom :D

Det här royal blåa hundhalsbandet är ett special designat halsband till Aragon med vackra vita och gnistrande stenar. Från Hånsta Sadelmakeri.
En söt namnbricka i form av ett hundben i svart och silver från Arkens Zoo I Uppsala.
Kopplet är i svart läder med samma vita gnistrande vita stenar, urläckert! Från Arkens Zoo i Uppsala.





Kommentarer
Postat av: Frida

nja, westie och norwich tycker inte jag är så lika:P

2011-05-16 @ 16:50:21
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: Night Flies

ah lite iaf, jag vet att jag inte är helt ensam om att tycka det iaf. Som valpar är de iaf väldigt lika, bara färgen som skiljer. Well, jag skulle nog skrivit att det var mer Cairnterrier tycker jag nu så här i efterhand :)

2011-05-16 @ 17:04:48
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0