Dagens Pony: Baby Firefly

Baby Firefly

Play and Care Baby Ponies 1984 Year 3


Hon kom i samma set som (Euro, Skandinavien & US): Baby Surprise, Baby Moondancer, Baby Cotton Candy, Baby Blossom och Baby Glory.
Set( Skandinavien & UK): Baby Applejack, Baby Blossom och Baby Cotton Candy.

De släpptes både både i USA och i europa, dock skiljer förpackningarna och blöjpaketen och för UK/skadinaviska setet får man lägga till Baby Lickety Split och Baby Applejack. Nedan visas US varianten med det gula blöjpaketet, detsamma gäller för backcardet.
Jag saknar Baby Surprise och Baby Applejack som jag bara vill ha MIB såklart.
Baby Firefly är alltså Firefly's baby, för mig är det ganska odd då Firely inte var någon "mamma" direkt i varken filmerna eller serierna utan den ponyn som var mest äventyrlig och också lite oansvarsfull, kanske till och med lite naiv ibland.
Den här Baby Firely har jag hittat som nyöppnad, komplett och allt intakt :D

Borste: Lavendel teddy borste
Satin Ribbon: Vit
Tillbehör: Flaska med rosa band, puffy sticker, vit playpen, blå/vit filt, vit necklace med rosa BABY text, blå/vit skallra och blöjpaket.



Baby Firefly Backcard



Backcard bilden är lånad av Lady Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0