Dessa är det som kom i paketet idag! :D

Baby Schoolbag och Baby Count-a-Lot som jag hade beställt. Korten är ganska böjda men jag är, som tur är, inte kinkig när det kommer till skicket på korten -huvudsaken är att ponyn ser ut att vara mint, vilket de gör. Jag ska räta ut korten för det är något som går att fixa! Lägg så många tegelstens böcker som krävs om var sida. Det brukar handla om 3-4 st och låt ligga i ett par dagar eller mer om så krävs så ska det bli hyffsat platt igen. Jag har fått hem MIB som varit nästan helt ihop smaschade men efter mycket töjning med gem och annat som får ligga och spänna ut kartongen överallt igen så brukar det bli så gott som helt uträtat igen. :)
Imorgon kommer jag att lägga fram fakta angående Sportstime och Baby Schoolbag, något som det diskuterats hett om på mlp forum runt hela världen men som sagt, då kommer kalla fakta ;)
Ursäkta bildkvalitéen, mycket gult och varmt ljus gör att korten ser gulnade ut vilket de inte är.

Baby Schoolbag MOC



Baby Count-a-Lot MOC



Och så kom denna med som jag inte beställt men så klart jag vill ha!!! Och så glad jag blev en MOC for free!!! Snacka om överraskning :D
Limmet har gulnat lite på kanterna av bubblan men bubblan har inte gulnat så det finns ingen anledning till att decarda henne dessutom är ponyn synbart mint. Yay! I UK hette hon Baby Night Song istället för Baby Stella, i detta fall föredrar jag Stella.

Baby Stella MOC


Kommentarer
Postat av: mymlplife - Jenny

åh vilka fina :) kul att du fick med en gratis!

2011-05-17 @ 22:58:08
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0