Nu blir det Zumba!

Dags för lite Zumba, jag älskar att dansa och det är så smidigt att bara kunna sätta i en DVD och dansa -helt underbart!
Jag har också lovat den klubb som jag är medlem i, Uppsala Läns Kaninhoppare, att kolla med 4H gården hos mig om plast för att hålla tävlingar och något utrymme att förvara våra hinder i. Jag har pratat med dem men ska även skicka iväg ett mail, jag återkommer med mer så fort jag får ett svar.
Imorgon följs det upp med ännu en Dagens Pony, tagit fram en kartong för temperering och nu kan jag äntligen få mina hårband/ribbons sorterade :D



Kommentarer
Postat av: kickan34

hej igen! Jo och så tror jag inte riktigt på att Gud skapade världen, är mer vetenskapligt lagd, med det där att stenfotingen eller hur det nu var kravlade upp ur vattnet och fick ben, osv.



Va kul med Zumba, ska testa Dans Fuego på Friskis o Svettis nån gång snart, (deras verision av zumba)..



(och härligt dansa hemma utan att nån ser! :D

2011-05-19 @ 22:14:10
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Night Flies

Haha ja det blir verkligen enklast så, i båda fallen :D smidigt att bara sätta i dvd:n så är det klart -Ännu roligare att gå på SATS såklart!

2011-05-19 @ 22:23:18
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: kickan34

sv. nja har inte vart inne på bloglovin på över ett halvår, använder inte det längre! :)

2011-05-20 @ 00:00:24
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0