Tiffany

Den här väskan köpte jag för ett antal år sedan när jag var i Belfast. Jag köpte den bara för att jag älskar Audrey Hepburn i denna roll som Holly i Breakfast at Tiffany´s från 1961. Bilden på väskan är tagen från en scen i den filmen och jag anammade hennes stil något. Under en inspelning som jag var produktionsledare i (för lika många år sen som den köptes typ), trodde tonåringarna som medverkade i filmen att det var jag på väskan -Oh my! Det måste vara bland den bästa komplimanger ever :D
Nej, nu måste jag ut och rensa klart iaf framsidan av trädgården innan semifinalen i ESC och jag tror Saade går vidare.


Kommentarer
Postat av: HANNA

samma :)

2011-05-12 @ 19:43:26
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0