bloggar

Vad gör jag hos andra bloggar? Jo, jag kollar bl a in hos Keela hur man sätter i sitt löshår samt hur man lockar sitt hår men Keela har också en väldigt rolig och söt blogg med en fin regnbåge à la MLP samt en massa Hello Kitty.

En fråga bara, jag har clips ibland men sätter sällan i dem för jag har numera så tunt hår och jag tycker inte att det funkar på oss som måste använda tonvis med got2be volume mousse och Björn Axéns volume tång och det syns ändå! Men bara en eller kanske två små clips kanske funkar eller är det bara knata till frissar klippa sig kort och låta dem sätta i som gäller då eller? Lite synd då jag inte alls gillar kort hår på mig själv och man måste ju gå runt i det emellanåt då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0