Nu ska Tex äntligen komma hem igen! :)

Igår vann jag Tex på Tradera och jag är helt överlycklig just nu var det wanted No 1 tillsammans med Baby Fifi och Majesty just på grund av att båda tillhört min barndomssamling men tyvärr inte finns kvar. De hade drabbats av åldersfläckar som kan smitta av sig på andra ponier så jag var tvungen att göra mig av med dem. Nu har jag Baby Fifi och Majesty kvar på listan och ska jag räkna in syrrans så har jag även Cherries Jubilee och Baby Cuddles med Buggy kvar också. Är det någon som har dessa MIB och vill sälja så hör av er! 
Alternativt mint loose och komplett med då måste de vekligen av mint.
Jag mailade säljaren och frågade en massa för bilderna var inte så bra hon bedyrade iaf att han inte skulle ha några synliga fläckar (mkt vanligt på Tex och förekommer även MOC) så jag hoppas verkligen att han är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0