Parasol MOC på vift

Jag tänkte bara uppdatera angånede fallet Parasol MOC som jag inte fått än. Jag har öppnat ett fall på ebay och nu har säljaren svarat att hon ska kolla upp det med sitt postkontor så får vi verkligen hoppas på det bästa, att dem hittar den annars skulle jag få pengarna tillbaka.
Jag tycker synd om henne med som förlorar både pengar och pony och jag vet att vi båda sörjer det faktum att någonstans (troligtvis i Europa) ligger en Parasol MOC och skräpar i någon Post terminal. Om inte annat så hoppas jag iaf att Parasol isf kommer tillbaka till henne igen.


Kommentarer
Postat av: Jennica

Hej Cool blogg!!!



Om du fick vara ett djur vilket hade du varit då?

Snygg blogg!!



Kolla gärna på min jag har just nu en pågånde tävling där du kan vinna örhängen: http://kidzzcolour.webblogg.se/2011/november/tavling.html#comment

2011-11-05 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0