Boo

Min hund är så avis på att matte tittar på Boo haha för han bestämde sig för hoppa upp i min famn och ställa framtassarna på skrivbordet för att ta sig en titt på datorskärmen över vem denna Boo var. Men jag sa att han är min alldeles egna Boo. Boo är en Pomeranian på 5 år, rasen kallas också för Dvärgspets och är en sådan som Isaac Newton hade, Diamond hette hans hund. 
Boo hade så tovig päls att de var tvugna att raka honom, hans ägare tyckte att han såg roligt ut att han skapde en facebook sida åt honom på skoj. Snart hade Boo miljontals fans, fått vara med på Late Night shows och gett ut en bok.

Jag vill ha! Han är så otroligt söt so I die!!! :D

Peek a boo Boo









Och så här ser rasen ut, egentligen.


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Han är så söt :D

2011-10-02 @ 16:44:52
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0