försäkring?

Jag har länge gått och funderat på att teckna en försäkring på min samling för den vanliga hemförsäkringen täcker inte samlingar utan man måste teckna en egen för den precis som när man har en uppfödning och tar en kull så måste man försäkra själva kullen. Jag undrar om det är någon som tecknat en försäkring på sin samling och kan ge lite bra tips om vilket bolag som är bäst osv?
Det är ju ändå ganska mycket det handlar om och ibland funderar man ju helt klart över allt man annat man kunnat gjort för dessa pengar istället men en sak är klar, att än vart jag reser i världen så reser jag fortfarande med mig själv dvs jag kan inte fly från mig själv, det är iaf en insikt jag lyckligtvis kommit till för väldigt länge sedan och ponisarna, dem gör mig lycklig :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0