Lite uppdateringar Fly away & Maya

Det har varit dålig uppdatering sista tiden för att jag varit ganska upptagen med tentor och så och nu har jag värsta beslutsångesten för de nya kurserna som vanligt, jag rusar alltid dit i sista minuten för att regga mig -på föreläsningarna alltså och det brukar bara sluta i kaos typ att jag reggar mig på en massa och nu fick jag veta att min kurs som jag verkligen såg fram emot var inställd. 
 
Kommer va i Amsterdam i helgen och kommer troligen inte uppdatera så mycket om ens något. Princess Sparkle ska med och hon ska givetvis fotas och vi ska även en liten sväng till cph och oslo och nästa helg drar hon troligtvis iväg till Israel :)

Nåja, det blir att kånka på Stat mek böckerna iaf
Tack för alla tips som trillar in, jag ska kolla upp dem även de från fb -tack så mycket ni är jättegulliga allihopa! :)
Jag undrar också vart min Parasol MOC tagit vägen den har tagit en månad på sig nu?
Jag börjat bli worried.

På fredag går en av Mayas långtidsräkningar ut så att ni vet det bara. Det finns som välbekant två långtidsräkningar, en slutar den 28 oktober 2011 vilket många i Mesoamerika ser som det riktiga slutdatumet för kalendern och den andra slutar den 21 december 2012. Dessa datum kan också ses som en "mellanperiod" och nej, jorden kommer inte gå under! Det står typ att vi går in i en ny tid, ett högre medvetande eller nåt sånt och att de gamla ska komma tillbaka vad de menar med det återstår att se.... 

Fly away with me


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Förstår dig precis, jag har noll inspiration för att skriva just nu, mycket i skolan och då tar de liksom över.

2011-10-29 @ 13:56:40
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: julialilje.blogg.se

sv: tack, hehe

2011-10-31 @ 13:02:15
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0