Okt. 11, 2011

Inte fick man väl se någon Dutch Door i detta avsnitt av Svenska Hollywoodfruar som utvlovat eller? Missade jag det kanske? För med två katter och en terrier hund kan jag säga att jag aldrig fått sitta en hel serie, inte ens till reklamen och titta klart för att det är ständigt bök med djuren och de blir speicellt jobbiga på kvällarna, lite synd att man aldrig får sitta och titta på något i lugn och ro, det va en massa massa år sen sist. Så jag kan helt enkelt ha missat det, får titta på reprisen på söndag.
Synd att Shf slutat nu, tycker att Maria kan fortsätta showen ensam. Men jag längtar verkligen tills de ska börja sända Pan Am med start den 16:e oktober på 3:an för det är verkligen en serie jag vill påa för! :D



Det legendariska flybolgaget Pan Am



Ni kanske minns Pan Am från filmen Catch me if you can med Leonardo Di Caprio? Filmen är sanningsbaserad så detta hände alltså i verkligheten!



Kommentarer
Postat av: Lina

Tyvärr så tappar den serien allt mer tittare i USA och kommer säkert att dö ut innan den hinner bli något stort. Jag har sett 3 avsnitt och älskar den, men det gör tydligen inte folket i Amerika.

2011-10-15 @ 01:32:01
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0