Baby Princess Sparkle & Buggy MIB

Jag vet, jättre tråkigt med en bild på en kartong men men hon är ju MIB och jag öppnar gärna inte den i onödan då jag är livrädd att Baby Princess Sparkle ska exponeras för ljus då hennes man är rosa och ljuskänslig. Det finns två varianter av henne då symbolen varierar, en med slottet i lila och en med rosa, jag tror jag ha den rosa -se jag har inte ens vågat kolla upp det!
Vilken som är ovanligast råder det delade meningar om, vissa hävdar att man inte kan säga att någon utav dem är ovanligare än den andra då hon redan betraktas som en ovanlig pony medan andra påstår att det är den med lila i symbolen som är ovanligare men när man söker på internet så är de flesta bilderna som kommer upp på henne med lila symbol vilket får mig att tro att den rosa isf är ovanligare men jag låter det vara osagt.

Köpt av Axistra på Druvdalen runt nyår.

 


Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Den skulle jag vilja ha! :) Nu har jag skannat in broschyren, hittade hennes klistermärke också :)

Finns att se på min photobucket: http://s870.photobucket.com/home/Princess_Moondancer

2011-09-03 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0