Inga HK/China G1:or iaf

Dessa två är iaf inga G1:or som släpptes i USA och Europa dvs HK eller China märkta dem har jag ben koll på utan det kan handla om nirvanas dvs ponier som tillverkats i andra länder men troligtvis inte. Jag tror det är en ren blunder och tyvärr har det blivit ponier som inte finns eller som någon antydde på arenan att det är G3:or egentligen. Den översta har ett slott med på bilden vilket leder tankarna till princess ponier och färgerna stämmer på Sparkle men hon är en enhörning och inte pegasus som denna är. Den andra kan va Cotton Candy, Peachy eller kanske rent av Snuzzle eller Minty men jag menar symbolerna stämmer inte alls.

Jag får nog ta upp tråden på Druvis.




Jag kan säga att jag börjat använda allt flitigt och bryr mig inte ett dugg om vad folk tycker men på "Ångan" bryr man sig inte så mkt det är så nördigt där ändå.


Kommentarer
Postat av: Chanel

Har du köpt dem? Jag vägrar. Fast grejerna me sundance va söta såg du väskan?

2011-09-26 @ 22:32:35
Postat av: Night Flies

Oja jag har köpt dem och jag bär dem med stolthet bryr mig v erkligen inte vad folk tycker :D jag har allt i ett inlägg längre ner finns bilder på resten

2011-09-26 @ 22:49:54
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0