Lockar, Rapunzel, Moroccan Oil, kransar och packar

Projekt locka Rapunzel påbörjad. Provar att ha lite Morrocan oil den här gången men inser att detta kommer att ta väldigt lååång tid, vi pratar dagar här. Denna gång provar jag en ny Moroccan Oil för lockigt hår.



Ja som ni ser har jag bara testat en lock än så länge. Moroccan oljan ser ni bredvid henne.
Hon ska ha fyra lockar i man och svans.

Packar ihop ett paket till Becca med ponier hon ska deflocka åt mig -ja, det har inte blivit av att jag orkat deflocka varken Ribbon eller Paradise men nu så ska Becca få göra det åt mig :)
Varför så stor låda? Well, det ligger en liten överraskning med där i förutom en extra Ribbon som hon får av mig.
Hon sliter så hårt och jobbar på så flitigt, dessutom är hon ödmjuk och givmild och sådana ska priviligeras tycker jag :)



Köpt en ny krans till sovrummet med rosor -tänkt att något så litet kan förhöja hela rummet.



Nåväl snart blir det att börja påbörja projektet angående hyllplan i garderoben till mina skor, eller? Ja, jag är inte lika hundra på att det fungerar längre, få se vad lösningen blir.
Helst vill man ha dem framme precis som med ponierna men dilemmat kvar står för vem vill ha solblekta heels?
Nej, nu ska jag ner och kolla på ett av mina favorit program nämligen Bukowskis som går på Tv 8, torsdagar kl 21.00.

Ses!


Kommentarer
Postat av: Grodaaa

Åh, jag ser verkligen fram emot resultatet! Lockar är så kul! :D

Jag följer redan dig på bloglovin ;) Men du får väldigt gärna följa mig om du har lust ^^

2012-04-12 @ 22:15:52
URL: http://grodaaa.blogg.se/
Postat av: Isabella Manuel

Jag följer dig nu på bloglovin. :) Följ mig gärna! Söta bilder du tar! ^^ Inspirerande blogg måste jag få säga.

2012-04-12 @ 23:08:44
URL: http://belliiinas.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hon är riktigt fin

2012-04-13 @ 10:44:12
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Night Flies

Va roligt att ni följer mig självklart har jag lagt till er :)

Ja visst är hon? jag är såå glad! :D

2012-04-13 @ 16:17:00
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0