Ny bakgrundsbild: Cascade and The Waterfall

Den nya bakgrundsbilden är på Cascade och det gröna vattenfallet som såldes i UK och anses lite ovanligare än det vita vattenfallet som såldes i USA (men sägs även ha förekommit på andra håll i Europa).
Det vita vattenfallet kom med Sprinkles istället för Cascade och jag har sett att kartongen samt flaskan kan se lite annorlunda ut till utseendet. Jag har sett det vita vattenfall komma med en kartong som har en blå Sprinkles på omslaget -så coolt! Det var givetvis ingen Sprinkles som fanns satt köpa uan enbart en prototyp -en prototyp som jag vill ha!
Mitt vattenfall är nu äntligen komplett! Men jag är fortfarande på jakt efter det vita vattenfallet, helst MIB.



Här kommer Hasbros jättesöta Waterfall Commercial från 80- talet. Och där är både Sprinkles och flaskan jag pratade om! Jag tycker till och med att Vattenfallets regnbåge ser lite annorlunda ut men det kan vara en synvilla.


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Åh så fint :), Ponnyn med ankan hade min syster. Dock snodde en den :(

2012-04-14 @ 14:39:26
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Night Flies

Nej va tråkigt! Det stämmer att enbart ankan Duck Soup såldes i Sverige tillsammans med Sprinkles på kort. Därför förekommer Sprinkles en held del här Sverige men aldrig något vattenfall.

2012-04-14 @ 14:46:08
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0