My Little Pony Tales-test!

Jag hakar givetvis på och gör det roliga MLP tales testet som Arcando Wolf, My MLP Life och Grodaaa redan bloggat om. Mina stora favvisar är Starlight och Bright Eyes och jag blev Bright Eyes! :D Prova du också!
Vem blir du? Kommentera jättegärna vem du blev här nedan:)
 
MLP Tales Test: Klicka här!
  
 
 You are Bright Eyes. You are a smart one. People are very impressed by your intelligence. Just don't try to overdo it by showing off that big brain of yours.
Your symbol: A book
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Jag blev sweetheart :)

Fast jag har aldrig gillat dessa My little ponys, var mer för de första filmernas. Med Megan, paradisgården osv :)

Svar: Va roligt att du gjorde testet! Ja de första filmerna är bättre, det tycker jag med fast ponierna är G1:or så jag gillar dem ändå :)
Night Flies

2012-07-16 @ 15:53:33
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0