Bronies

Bronies är killar som gillar My Little Pony Friend Ship is Magic serien (FIM). Serien har blivit en stor succé i och med Hasbros lansering av My Little Pony generation 4 (G4) som är så långt i från en traditionell My Little Pony G1 man kan komma -de ser inte ut som ponisar utan mer som katter eller nåt sånt. Hur som, är detta ändå ett väldigt roligt fenomen och jag kan tänka mig att världen kanske inte är så lätt för dem.
Här är ett klipp som bara måste ses! Jag hittade denna när jag såg en artikel i Ridsport där detta togs upp -intressant!


Kommentarer
Postat av: hakuna Matata

Sv: haha, fan vad kul! Fast min mamma kommer från norra Spanien... Fast det är ju inte sämre för det ifs ;) men kan du också prata flytande spanska då?

2012-06-17 @ 20:39:34
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha älskar videon ^^ och serien! Kollade precis klart season 2, awesome!

Iaf! Har precis deflockat klart din Paradise (lite seg ja, ber om ursäkt -.-') Det gick hyfsat bra, du får gärna klicka in på min blogg och kolla hur hon ser ut :)
Fortsätter med Ribbons så fort jag kan ^^

2012-06-21 @ 20:16:20
URL: http://beccapysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0