Libra Artic Hinderpark från -95 Del: 1

Mina hinder från Libra Artic -95 tillverkade av Lars Jansson. man har sett många kopior genom åren men ingen kan göra hinder som Lars! :) De är fortfarande i fint skick.
Våra läger barn som vi hade förra veckan blev förtjusta i klubbens dock något nyare hinder som vi använde för kaninhoppningen och de är spekulanter att vilja köpa hinder därifrån redan :)
 
Banan som Newton tränade på idag då han inte tränat på evigheter men han klarade den elegant :)
 
Min Athen har gulnat men nu är den ju i en äkta Athensk färg :D
 
Regnbågen -Soo MLP!
 
Solen
 
Japan - dock senare modell än de andra 2000?
 
Palmen
 
Knotan också 2000 eller? Lite Tex tema här eller hur?
 
Vita Schackkungen -soo rare!
 
China
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann


Vilka söta hinder :)
Jag hade en dvärgkanin för några år sedan som jag var ute och hoppade lite med ! vi tävlade inte men det var roligt att hoppa med honom kom jag ihåg :)Han bodde inne hos mig i lägenheten på vintarna och ute hos mamma och pappa som bor i hus på sommrarna.Han hade en stor hage m hus och massa grön gräss :D

Kaniner är jättefina och gosiga djur!

MVH/A

Svar: Va roligt, låter härligt -ja kaninerna verkar tycka att det är jätteroligt och det är ju det viktigaste :)
Night Flies

2012-07-10 @ 09:34:19
Postat av: Linnea

Kina är ju en klar favvo!
Vad annorlunda rengbågen såg ut o:
Älskar dina hinder! :D

Svar: Ja visst är dem fina, del 2 kommer snart
Night Flies

2012-07-10 @ 22:17:35
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0