Inglasad altan -vår EM studio just nu :)

Tack alla fär era fina kommentarer men det är inte mitt hus -det är min styvpappas hus men jag har hjälpt till mycket där så jag tar åt mig lite av äran hihi :)
Här är den inglasade altanen där jag gjort allt själv och den blev jag riktigt nöjd men och där håller vi till en hel del nu under fortbolls EM -vår EM studio just nu ha ha!
Jag skulle kunna skriva en hel den om fotbollen men väljer att inte göra det dock vill jag göra ett litet snutt inlägg här som jag gjorde på fb:
 
Det var ett ödmjukt Frankrike under presskonferensen och inte alls samma takter som inför Sverige matchen då det uttrycktes "Zaltan vem?" och deras påkostade satirsnuttar om det spanska landslaget var inget annat än smickrande hyllningar då de även klämt in Nadal i laget och kallade dem superhjältar och "inte utav denna värld". Killarna satt själv och småskrattade. Men jag tyckte det märktes väl i det spanska försvaret i Kroatien matchen att den oerhört viktiga nyckelspelaren Puyol saknades och David Villa är också skadad -de var osynkade och inte alls det overdådiga ESP vi sett -08 och -10 men men det är bara EM...jag måste säga att VM känns viktigare :)
 
Och sen måste jag tillägga att jag tyckte Sverige gjorde en bra match mot Frankrike och visade att de kunde spela fotboll vilket jag betvivlat innan, spelar dem så i VM precis hela tiden så kan de gå långt, kanske till och med ett nytt brons vilket skulle då efter exakt 20 år vore på tiden! Men utan Mellberg så tvivlar jag på att det kommer att gå och det måste förstå att de måste prestera på topp precis hela tiden, det finns inga utrymmen för misstag i slutspel och det betvivlar jag också på att Sverige klarar av.
 
Tyskland känns starkast i år men de spelar något så fruktansvärt tråkig fotboll!
Personligen önskar jag att Italien går vidare imorgon och ger Tyskland stordäng men troligen blir det tvärtom -England går vidare och åker på stordäng av Tyskland.
 
Vamos España!
 
 
Trackback
RSS 2.0