Mycket spännande på g!

Nu har jag något mycket spännande på väg till samlingen men jag tänker inte avslöja vad det är till jag fått hem det men det är något väldigt unikt är det -minst sagt! :D

Jag ska också lägga uppp bider på min Baby Ribbon som jag fått hem.

Igår var en glädjande dag för oss spanjorer då Spaninen gjorde 4 mål mot Irland och min favvis Torres satte två av dem, jag och en kompis såg matchen på Wermlands nation -jag behövde knappast skämmas för att jag hade min Torres tröja på :)

Ikväll blir Sverige matchen bara ren underhållning! :D

I Looove You Torres!!!!


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

HAHA, jag som hatar gruppsport kan inte förstå denna glädje / sorg folk känner ;)

2012-06-16 @ 13:16:11
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Night Flies

Ha ha ja jag förstår men jag blir sporttokig under de stora turneringarna -när det går bra för ett lag är det lätt att dras med i en gemnenskap som är obeskrivlig det är som att folket blir "ett" mkt underlig känsla men tror Svenskarna kan känna det från sommaren -94 (folk blir trevligare och allt blir lättare och god stämning osv) :D

2012-06-16 @ 13:26:04
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0