Jun. 29, 2012

Jag hade tänkt att hylla alla L'Oréals (nya) Lumi Magique produkter och men just nu känner jag bara att allt jag gör blir dåligt -jag känner inte för att fixa mig så mycket om dagarna. I våras i skolan tog det två timmar varje morgon att hinna fixa mig men nu känner jag bara blää även om jag försöker så blir det inte bra. Hårfärgen är ful och den går inte att bleka mer, plattar eller lockar jag så går håret av! Ahhh! Och jag känner mig allmänt trött och sliten och längtar nu bara hem till Manacor. Jag kommer inte att kunna åka dit för än i slutet av vecka 28 uuuu eftersom att jag ska jobba på 4H dagläger vecka 27 och jag som vill vara i Spanien nu under EM!

 
Bästa sminket ever!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Ah en ponny och fotbolls fantast:)
Får man fråga hur gammal du är???
Gissar på att ponnysarna är mer intresse än leksaker eller hur???
Kram

Svar: Åh absolut är det det :D aha jag är nog äldre än de flesta i bloggvärlden iaf ha ha
Night Flies

2012-06-29 @ 16:17:56
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0