Paradise Estate Del: 2


Här kommer resterande bilder på Paradise Estate. Det börjar bli trångt i ponyrummet!
Jag tror det är väldigt få exemplar kvar i detta fina skick och som dessutom är helt kompletta, det skulle inte förvåna mig om det enbart rör sig om 5-6 stycken i hela världen. Taken som ofta är solblekta, är knallrosa på detta playset. Tillbehören är dyra att köpa separat på ebay och det tar troligen flera år att samla ihop allt, så det var värt sitt pris. För jag betalar hellre lite extra än samlar i flera år och får ändå betala flera tusentals kronor bara för att få ihop alla saker.
 
Kylskåpet och diskbänken, kylskåpet invändigt, skötbänken, skivspelaren, TV och soffbordet samt låda för förvaring till baby rummet.
 
  
 
Köket, Megans rum, vardagsrummet och babyrummet
 




Fler bilder kommer inom kort!
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad fint :o svårt att inte bli lite sugen ;)

2012-09-10 @ 20:18:40
URL: http://beccapysslar.blogspot.com/
Postat av: Olivia

Jag har ett komplett ståendes i orginalkartongen ute i garaget :) kommer aldrig göra mig av med det, älskar det!

Svar: wow komplett med kartong inte illa då det är värt en del. Ja jag förstår det skulle heller aldrig göra mig av med mina från barndomen :)
Night Flies

2013-06-25 @ 11:09:49
Postat av: Olivia

Vad tror du det kan vara värt? Funderar på att sälja det då det bara står i garaget :(
Det är komplett och mycket välvårdat!

Svar: Jag svarade i inlägget innan. tack för din fråga och jag ber så hemskt mycket för det extremt sena svaret. Hoppas du fick lite hjälp i alla fall. Är det svår sålt kan ett tips vara att ha ett lågt utrop med ett reservationspris :)
Night Flies

2014-07-11 @ 19:34:53
Postat av: Jenny Bocconotti

Åh, helt underbart att få se paradisgårdn igen! (^_^) Det här var min absoluta favotitleksak som liten!

Svar: Hihi va kul! Jo det var min favorit med så det är verkligen kul att kunna ha det nu :D
Night Flies

2015-07-28 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0