Baka och planera

Nu när jag ändå var igång och bakde för en gångs skull så måste jag visa det såklart för som sagt även om det bara blev lite vegetarisk pizza och av resten av degen gjorde jag bröd (dem blev jätebra döremot) den här gången så är det så sällsynt att jag bakar :)
Den blev dock inte så god som jag hade väntat mig och jag som hade längtat så efter pizza med vegetarisk ost.
 
 
I övrigt har jag planer på att måla om ett sovrum som nu står tomt samt att måla några rottingstolar vita, de har ju blivit poppis igen. Rummet har jag inte bestämt färg till än men hyllorna ska också målas vita och sen kanske jag kan ställa pumpsen där samt några ponier som jag har som display.
 
Även vilda terriers blir trötta till slut :)
 
Ikväll blir det "Stjärnorna på slottet!" Traditionen hos oss är champange, getost och vegan kaviar till :) Jag älskar den seirren och önskade att alla äldre kunde få fira ålderns höst på detta sätt genom tid för reflektion men även lite glamour :D Vilka är era favorit serier?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / Mitt liv som mamma och lärare

Åh så mysigt :). Jag ser mest på serier i form av drama har massa favoriter :)

2013-01-19 @ 20:38:23
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0