display ponierna

Det här är altså de ponier som jag har som display ponier dvs de enda som jag har framme. Magic Star, Truly och Cupcake är deflocks och Rapunzel och Baby Hello Kitty är Customs. Pony Bride, Princess Sparkle, Baby Lickety Split FT och Sun Spot är i dåligt skick och bara stylade (dvs deras fading rose hår är fake haha) och Buzzer blev tyvärr i dåligt skick när vi fick för oss att ha henne som dekoration (hon köptes enbart till det). De står just nu inne på kontoret men funderar att flytta in dem i det nya rummet sen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har ny bloggadress

Svar: okej kan du ge mig den nya adressen? Hitar inte din blogg nu??? så jag kan uppdatera den här i länken :)
Night Flies

2013-02-01 @ 21:08:15
URL: http://mylittleponybloggen.blogg.se/
Postat av: SANDRATORN.SE

Tack så mycket! :)

2013-02-01 @ 23:57:17
URL: http://sandratorn.se
Postat av: SANDRATORN.SE

Hej! Nu är en ny vinnare av veckans blogg uppe! :] Blev det du? Om inte - passa på att anmäla dig igen! :]

Stor kram!

2013-02-02 @ 00:47:49
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Linna

Hej! Alltså åååh, jag har suttit och kikat massa i din blogg nu och blir så HIMLA sugen på att börja samla ordentligt. Jag hittade med alla mina hästar och känner verkligen att jag vill ta tag i det. Skrev till dig igår tror jag om det där med att tvätta hästarna men hittade ju massa bra svar i don blogg sen. Nu antar jag att du redan har kontakt med jättemånga ponysamlare men vore sjukt kul att ha lite kontakt med dig ...( fast du kommer ju inte slippa mig nu när jag hittat din fina blogg ;)) jag hoppas att jag inte kommer off som jobbig men känner bara att det känns så kul att börja samla. nu har jag en fråga som jag dock hoppas du kan svara på, det här med ebay, jag såg att de hade massa fina hästar men hur funkar det. är det tull när man beställer från US eller hur funkar det? skulle bli så himla tacksam för svar. går bra att svara direkt till min blogg eller min mail eller om du bara vill göra ett inlägg... vi hörs säkert :) kramar Linna

Svar: Åh tack Linna! : Gu va glad jag blev av din kommentar! :)) Klart du får kommentera o fråga hur mkt du vill det e ju superkul ju! va roligt att du vill börja samla love it! jättebra fråga ska blogga lite om det med :) För att sv lite kort så anv man paypal som man reggar m sitt ebay konto o ja det kan bli tull om det överstiger 50$ tror jag det är
Night Flies

2013-02-12 @ 21:10:02
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0