I paketet hittar vi... Molly & Baby Sundance MIB!!!

Just det ni som undrade vad som låg i paketet som jag skrev om i förra veckan i detta inlägg i paketet låg nämligen detta...
 
 
- Molly & Baby Sundance MIB -
 
USA 1986
 
Comb och Bird brush: Rosa.
Satin Ribbon: 2 stycken rosa till Molly och en blå till Baby Sundance.
Tillbehör: Rosa träns med vita blomma, två par vita skor åt Molly och klänning åt Molly med regnbågsfärgade leggings.
Scented body sticker
 
Kom bara ut en gång och troligen enbart i USA och Kanada men är lite osäker där? Hon kan ha sålts i Australien också men hon såldes inte i UK enligt uppgifter från Etherella. Förpackningen föreställer Babyhuset och har en massa små söta detaljer som ni ser på bilderna. Tillhör en utav de lite mer sällsyntare MIB:sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Åh så fin :) . Min kompis hade Molly, själv hade jag Sundance och Megan fick den 1988 min första ponny :)

Svar: Oj då måste hon ha köpt den i USA då?
Night Flies

2013-01-21 @ 17:39:58
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Vännen var/är ifrån Grekland så tror hon hade köpt den där om jag inte minns fel :).

Svar: jaha oj det hade vi isf ingen aning om att den skulle sålts där?
Night Flies

2013-01-22 @ 17:43:55
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0