Nu så!

Nu klias det ordentligt i fingrarna att börja blogga ordentligt igen. Det är så mycket som händer just nu. jag har fått lite inspiration att göra nya saker och nya blogg-ideer tack vare att ni läsare ställer frågor! Har jag skummat igenom de andra pony-bloggarna och sett att det hänt en massa i pony-blogg världen under den tid som jag har vart borta och jag ska ta en dag och läsa igenom, kommentera och blogga igenom allt noga -för jag vill inte va sämre såklart :) och pony-blogg världen börjar bli en egen värld snart -det är nästan så att vi måste ha det där MLP-Blogg jippot snart ju nu när det är 30 års jubileum för MLP!
I'm back on track! :D

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Härligt :) . 30 år, helt sjukt egentligen :-o. Var de så längesen man var barn? :-o

Svar: Ja jag vet men det var då de började såljas i USA ett set bara med 6 st ponier flat feet: Cotton Candy, Blue Bell, Minty, Blossom, Butterscotch och Snuzzle.
Night Flies

2013-01-11 @ 22:03:01
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0