Vilken My Little Pony G1:a är du?

Jag blev inspirerad av Arcando Wolf's blogg att göra detta ponytest. Alla MLP bloggar är har sin nisch och på hans blogg kan man ofta hitta nya blogg-idéer att pyssla med :) Gör det alla pony-fans, det är enkelt och går fort att göra och sånt här är ju altid jättekul! Jag blev Wind Whistler. Vilken blev ni? Kommentera gärna när ni gjort det? Klick på bilden för att komma till testet!
 
 
 
Which 80's (G1) My Little Pony are YOU?
Wind Whistler Wind Whistler is a pegasus pony who knows all about everything. She is like a walking dictionary! She is often accused of having no feelings, although that isn't true. Wind Whistler is probably the most logical and sensible pony, and is brave, too. She often goes back to rescue her friends when they are in trouble.

Symbol: 3 pale pink whistles and 2 blue whistles
Facebook quizzes & Blog quizzes by Quibblo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh denna måste jag också göra :D kul!

Svar: Ja gör den och kommentera sen vem du blev?
Night Flies

2013-01-12 @ 22:03:01
URL: http://mymlplife.blogg.se
Postat av: Allis (Fizzy)

Jag blev såklart Fizzy ^^

Svar: Åh va kul! Ja många verkar bli Fizzy men hon är ju så skönt så jag hade annars velat va Fizzy jag med :)
Night Flies

2013-01-13 @ 13:41:56
URL: http://fizzy-mlp.blogspot.se/
Postat av: Linna

ååå va kul me denna blogg :))) kommer kika in en massa ... :) vet du bäst hur man tvättar sina mlp? hittade mina gamla från förr och bara mååste göra rent dom innan de får pryda hyllan :)

Svar: Hej Linna! Tack va kul! :D ja om just hår har jag skrivit i kategorin Tutorial med jag ska skriva ett inlägg om det inom kort! :)))
Night Flies

2013-02-11 @ 16:47:39
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0