nly pumps

Mina pumps från nly shoes
 
 
Dessa Ferrari röda pumps brular jag ha på julafton eller varför inte för att åka Ferrari i? ;) Nåja tog dessa i 38 eftersom att 37 va slut. Köpta från nelly och helt okey att gå i. supersmala klackar, de smalaste jag har och det gör att de ser väldigt stilrena ut.
 
 
 
 
Dessa turkosa klackar med guldfärgade detaljer, också dem från nly shoes förstörde jag helt på midsommar i år. I storlek 37 men känns som 36, va ganska svåra att gå i speciellt om man fått i sig ett glas vin eller två...
med andra ord de flesta pumps är inte gjorda för utomhusbruk!
 
Imorgon ska vi ha ponyfest hos mig! Det är lite av tradition nu :D ska bli så kul att träffa alla samlarna från Uppsala igen. Och då ska jag ha mina mlp-rosa pumps som jag inte skrivit om något än.
Kommer mer om allt sen såklart.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Åh så snygga! Gillar båda två :).
Sen kul med ponyfest med :)

Svar: Tack ja synd bara att jag förstört de turkosa totalt :'( men jag har köpt två nya: ett par mlp-blåa och ett par mörkblåa som jag ska blogga om sen tänkte jag. Ja det ska bli awesome! :D
Night Flies

2013-07-05 @ 21:50:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Svarar här angående huvudet. De är löst för de ramlade av hennes kropp direkt när man lyfte upp henne :(. Har Riglet och hennes huvud kan man också skriva på, blev besviken. Säljaren menade dock att när det stod småfix ingick löst huvud i de, tycker inte riktigt det har okej för mig är inte de ett små fix men, men.

Har flyttat in alla Ponys i klädkammaren på en hylla insåg att
de inte fick plats i glasskåpet länge ;). :)

Svar: Men oj! :o inte bra! Nej det borde du reklamera tycker jag! Nej det är inte småfix direkt! så det har du rätt att reklamera. Åhh jag blir så arg över vissa mlp-säljare på Tradera ahhh!Åh du måste visa en bild på det! :D
Night Flies

2013-07-05 @ 22:00:31
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0