Packar för fullt

Just nu håller jag på att packa för fullt. För imorgon åker jag till Spanien! :))) Det ska bli såå kul och det pirrar rijält i min mage nu. Jag har tidsinställt ett par inlägg för jag kommer inte ha någon direkt tillgång till internet en tid framöver vilket jag bara tycker är superskönt!
Jag flyger först till Helsingfors med Finnair där jag kommer stanna ett tag (nåja några timmar så jag hinner läsa, strosa runt och äta middag) innan jag sen åker vidare därifrån ner till Palma. Princess Sparkle ska som vanligt med så nu kommer hon även ha varit i Finland! :D
 
När jag kommer tillbaka så ska jag göra en ändring i ponyrummet. jag ska nämligen ta fram alla mina loose ponier från kartongerna och ställa ut dem på hyllorna ffamför MOC och MIB:sen. Alltså rada upp dem med sina tillbehör lite snygg placerade brevid sig för man vill ju se dem när man går in där. Dessutom ramlar de hela tiden omkull när man drar ut och in lådarona vilket egentligen är väldigt skadligt för dem -så de är bättre att de är framme och det finns ju ändå ingen skadlig soljus eller damm där inne.
 
 
Det blir nog två reseväskor ändå och just nu är det totalkaos i klädkammaren. Undrar vilka pumps jag ska välja med? Vissa är giva men...
 
 
Som ni ser så har jag nu äntligen hunnit med att måla den andra hyllan vit men som sagt, just nu är det kaos bland allt, så här ska det givetvis inte rikgit se ut hade jag tänkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0