My Little Pony träff

Vi samlare i Uppsala, är ett gäng på fem stycken som brukar ses då och då för snacka lite ponisar. Det var en dag i mitten av april då vi begav oss ut till Fudji_blomma (Mickan). Folk kan undra vad vi pratar om under dessa träffar men ja....det är sant vi pratar om MLP, i mun på varandra, i flera timmer i sträck! Helt skumt egentligen hur man kan det ha ha!
Och det är inte karaktärerna vi pratar om utan oftast olika set släpp, tillbehör, våra senaste köp och andra mystiska saker om olika tillverkingingar som behöver "redas ut" och mycket mer.
Mickan är den som har störst samling av oss med lite över 270 st ponier hon hade precis flyttat ut i ett hus på landet så det var kul at se hur fint hon hade fått det där :)
Efteråt var vi till en restaurang och åt middag -det var verkligen trevligt att va alla samlade igen! Och vi ses snart igen på vår numera traditionella sommar-ponyfest hos mig :D Ser verkligen fram emot det!
 
Här nedan kan ni frossa i bilder från hennes samling :)))
 
 
 
En del är mina gamla godingar, kul att se dem igen som Wind Whistler, Twinkler, Blue Belle, Snowflake, Satin n` Lace, Baby Whrily Twirly, Baby Waddles, Beach Ball, Mimic, och kanske några fler men i synnehret Ligthning med sin originalborste och satin ribbon till! Min favvo! :))
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Härligt samling :)

2013-06-10 @ 20:02:18
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Jösses vad många! :D

2013-06-11 @ 02:00:11
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Mickan

Det var jätte trevligt sist :) O ja man blir förundrad över att vi har så mycket att prata om ang MLP! God mat var det oxå, vi hade det mysigt. Å första gången jag såg vildsvin!!

Hehehe, fin samling där ;)
O mer ska de bli. Vill så gärna äga baby Posy (vet inte stavningen, min ni vet vem) Argentinsk utgåva. Men vet inte, 149$ suck...

Ja, ser fram emot det :)

Svar: Ja Posey :) men vet inte argie namnet på henne dock. Mmmm Mickan du måste plugga namn nu inför MLP-quiset! :D ja det va supertrevligt och mysigt att avsluta på restaurangen -jag hade aldrig vart där tidigare och min vegorätt var supergod :p
Ja vildsvinen OMG! säger jag bara!
Night Flies

2013-06-11 @ 14:37:25
Postat av: Linna

det är så sjukt kul att titta på mlp bilder. minns ju liksom när man var liten och ville ha vissa hästar och de inte fanns och nu finns de att skaffa om man söker lite. Mlp forever ;)

Svar: Jag vet sååå himla kul det ska bli imörra. kommer blogga om det sen :)))))
Night Flies

2013-07-04 @ 08:31:13
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: Jennie

Jättefina bilder...

2013-08-10 @ 11:45:31
URL: http://www.hemmetbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0