Sugar Apple Candy Comb

Äntligen hittade jag Sugar Apples gula Candy Comb dock tillsammans med Sugar Apple på ebay. Jag är så glad för jag har nog letat efter denna i över ett år. Så nu har jag alltså två Sugar Apple och ska sälja denna. jag har lagt upp henne på Tradera så kika gärna in här om ni vill titta på annonsen så ser ni hur jag brukar strukturera upp mina MLP-annonser.
 
Nu är min Sugar Apple äntligen helt komplett! jag ska lägga upp en bild sen på min Sugar Apple tillsammans med sina tillbehör.
 
Hörrni fresten idag är det varmt! Nog varmaste dagen hittills, åtminstonde här i Uppsala :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Allis

Grattis i efterskott! Är inte in här tillräckligt ofta :) Får skärpa mig nu. Ser fram emot att se bilden.

Svar: haha tackar :)
Night Flies

2013-07-20 @ 10:47:32
URL: http://fizzy-mlp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0