walk -in -closet

Hela förra veckan målade jag om ett rum som jag gjorde om till klädkammare och så här blev det :)
 
 
Idéen var att inte köpa in något nytt till rummet utan istället återanvända. Hyllan och rottingstolen målade jag om till vitt. Den vita nyansen på väggen kallas "Pärlemor". Jag ska måla om den andra hyllan med till vit och ställa in för att få plast med lite fler klackar.
 
Rummet används alltså både som klädkammare och gästrum.
 
Tavlorna som står på golvet är av Ingrid Almqvist och jag funderar på att sälja dem.
 
Självklart kollade jag och Whirley på Mellon igår. Vi båda hejade på Anton så lite besviken är jag idag, att Robin vann -hade hellre sett Yohio.

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Va fint och mysigt :). Bor du i villa? :)

Svar: tackar :) jepp det gör jag
Night Flies

2013-03-10 @ 16:32:48
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Liborius

fint!:)

2013-03-10 @ 17:51:39
Postat av: Hanna

Hej! Tävling på min blogg just nu! Va med och tävla du med! ♥

2013-03-10 @ 22:09:37
URL: http://hannaskaniner.blogg.se
Postat av: Linda

härligt rum. sött med Princess Sparkle där uppe med.
Jag rensade i min garderob häromdagen med, och skulle göra allt för ett helt rum med kläder osv.

Hihi jag höll på Ulrik, Louise och Robin från början så blev sjukt glad att Robin vann. däremot var Anton bra med :) och Yohio hade nog varit ett bra kort i stora festivalen.. :)

2013-03-13 @ 07:26:06
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0