Hej allihopa!

Hej allihopa!
 
Va kul att ni kikar in på min blogg trots att jag varit inaktiv i flera månader nu. Hoppas ni haft en härlig sommar för det har jag :D
Jag håller nu på att rensa i min loose-samling eller det börja med att jag tog ut alla från kartongerna och ställt dem framför MOC och MIB:sen i ponyrummet men jag håller på att gå igenom dem och hittills är det två stycken loose ponier ska jag nu bestämt sälja men det kommer kanske att bli fler så håll utkik!
 Jättekul att ha fått frågor om just detta.
Tack alla, ni är så gulliga!
Annars har inte mycket hänt på ponyfronten.
Inlägg kommer snart! :D
 
Kram på er!
Bella
 
Whirleys loppis fynd en nästan helt komplett i superfint skick och en massa ponisar :)
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

KUL fynd!

2013-10-24 @ 18:23:43
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Bella

Hej igen du vill inte sälja slottet? MvH Bella

Svar: Hej Bella,
Tyvärr slottet tillhör min barndomssamling och mina barndomsponier kommer jag dock aldrig att sälja. Nu har jag dock lagt upp de två ponier som jag ska sälja just nu på Tradera :)
Night Flies

2013-10-24 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0